21 Ağustos 2008 Perşembe

2008-2009 eğitim sezonu öncesi yeni çıkan eğitim ve sınav kitapları

2008-2009 Eğitim ve Öğretim dönemine başlamadan sizlere çıkan yeni eğitim ve sınav kitaplarını aktarmak istiyorum.

1. Dgs Konu Anlatımlı Temel Kaynak ve Tamamı Çözümlü Çıkmış Sorular
Kudret Akmaner Güzin Güney

KARACAN AKADEMİ YAYINLARI

Sınav sorularının hangi konuları kapsadığı saptanmış ona göre konu anlatımları yapılarak, uyarılar, çözümlü testler, konu testleri oluşturulmuştur.

Sözel bölümde, akıl yürütme yeteneğini geliştirebilmek için sözel malzeme ...

2. Görevde Yükselme Sınavına Hazırlık
Süha Oğuz Albayrak Duygu Albayrak

KARACAN AKADEMİ YAYINLARI

Kitapta Yer Alan Önemli Konu Başlıkları

657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
Devlet Teşkilatı İle İlgili Mevzuat
Ulusal Güvenlik
Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi

3. KPSS Genel Yetenek Genel Kültür Konu Anlatımlı 2008
Erkan Arslan

İREM YAYINLARI

Çözümlü Örneklerle Konu Anlatımı
Çıkmış Sorular Paralelinde Hazırlanmış Konu Testleri ve Denemeler
Çıkmış Sorular ...

4. ALES Yaprak Test 2008
Erkan Arslan Ali Ulucan Alper Elaldı

İREM YAYINLARI

ALES Lisansüstü Eğitim Sınavına Hazırlık Yaprak Test-2008 ...

5. Test Your ÜDS Level Fen Bilimleri 2001- 2008
Suat Gürcan Rıdvan Gürbüz

İREM YAYINLARI

Çıkmış Üds Soruları ve Çözümleri ...

Hiç yorum yok: